Sieć Media Expert objęła tytuł sponsora strategicznego e-sportowej organizacji PACT. Wspólnie z gamingową marką MAD DOG, która z kolei została partnerem tytularnym, wspierać będzie działania jednej z najważniejszych i najdłużej działających, profesjonalnych organizacji e-sportowych w Polsce. Współpraca wpisuje się w strategię Media Expert i umacnia jej pozycję lidera na rynku sprzedaży gier i akcesoriów gamingowych. MAD DOG zyskuje zaś ważnego koalicjanta w promocji i budowaniu świadomości oferowanych produktów dla graczy.
Media Expert od lat intensywnie wspiera społeczność graczy w Polsce, ale rok 2020 przyniósł tego szczególnie wymierne efekty. Przypomnijmy, w ciągu 12 miesięcy sieć sprzedała ponad 1 mln gier w wersji pudełkowej. Wspierany przez Media Expert od 2019 roku projekt Ekstraklasa Games skutecznie przyciąga tysiące fanów piłki nożnej w wirtualnym wydaniu i regularnie bije rekordy popularności. Sieć od września ubiegłego roku jest również wyłącznym dystrybutorem usługi Xbox All Access w naszym kraju. Współpraca z organizacją PACT to zatem kolejny krok w stronę umocnienia pozycji lidera i pozycjonowania się w świadomości graczy jako marki pierwszego wyboru.
„Od dawna obserwowaliśmy branżę e-sportową czekając na odpowiedni czas i szukając optymalnego partnera, który wspomoże nas w realizacji naszych ambitnych planów. PACT to jedna z najdłużej działających organizacji w Polsce, świetnie rozpoznawalna i ciesząca się renomą wśród graczy. Połączenie kompetencji Media Expert, PACT i marki gamingowej MAD DOG pozwoli nam efektywnie realizować wspólnie cele, a także wzmocnić kondycję całego polskiego e-sportu” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
Team PACT pozyskał również partnera tytularnego. Została nim gamingowa marka MAD DOG. Oznacza to, że w kolejnym sezonie zawodnicy PACT wystartują pod nową nazwą: MAD DOG’s PACT. Współpraca nie ograniczy się jednak tylko do kwestii wizerunkowych. Członkowie zespołu będą wspierać markę w procesie projektowania rozwiązań i produktów dla graczy – w tym komputerów gamingowych, które dostępne mają być w ofercie sieci Media Expert.
„Cieszymy się, że działania naszej organizacji zostały dostrzeżone przez sieć Media Expert i markę MAD DOG. Jestem przekonany, że ta kooperacja przyniesie realne korzyści wszystkim stronom. Dotyczy to również całego środowiska e-sportu w Polsce, w tym graczy amatorskich. Wierzymy, że z tak solidnymi partnerami jesteśmy w stanie osiągać wyznaczone cele i wznieść się na jeszcze wyższy poziom w e-sportowej rywalizacji” - Marcin Kurzawski, CEO PACT.
MAD DOG’S PACT to jedna z najważniejszych, profesjonalnych organizacji e-sportowych w Polsce. Powstała w styczniu 2017 roku. W ramach organizacji funkcjonują dwie dywizje - Counter Strike: Global Offensive oraz w simracing’u. Drużyna dwukrotnie zdobyła tytuł Mistrza Polskiej Ligi Esportowej, jest uczestnikiem wszystkich ESL Mistrzostw Polski od 2017 roku.
Więcej o produktach dla graczy marki MAD DOG: https://www.mediaexpert.pl/lp,7092-mad-dog-ostre-ceny
Media Expert
press box
Link do strony artykułu: https://adserver.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/media-expert-sponsorem-strategicznym-teamu-mad-dog-s-pact